woensdag

K4 Realiseert media-uiting.

Voor het definitieve fotograferen heb ik een hoop moeten regelen. Ik ben als eerste op zoek gegaan naar modellen. Voor Dotts hadden we al een hoop dingentjes geregeld. Zo hadden we zelfs al al onze modellen. Die hadden we door een testshoot te doen op een basisschool. Daaruit hadden we al onze modellen gekozen. Ook hadden we al locaties bezocht. 

Voor mijn eigen project kon ik alleen die modellen niet meer gebruiken omdat de kinderen in Oudenhoorn wonen en ik in Zevenhuizen.  Ook zou Chantal de modellen verder gebruiken omdat zij zelf ook in Oudenhoorn woont. 
Ik ben toen na gaan vragen bij mensen. Ik wist dat ik sowieso mijn neefje en nichtje kon gebruiken. Dus heb ik direct mijn schoonzusje gebeld.  En meteen met haar een afspraak gemaakt. Ze wonen zelf in Friesland dus ze kwamen een weekendje langs. In dat weekend heb ik foto's gemaakt. Ik had mijn schoonzusje om assistentie gevraagd. Dus we hebben het heel relaxt gedaan. De kinderen mochten lang in pyama, en om de beurt op de foto. Mijn schoonzusje heeft geholpen met omkleden omdat ik ze ook al op moest maken en hun haar moest doen. Zo ging het allemaal iets sneller. Ook heeft ze het reflectie scherm vast gehouden zodat ze meteen mee kon kijken en de kinderen instructies kon geven.
Ik had vantevoren toen de kinderen nog aan het spelen waren de huiskamer omgebouwd tot studio. 
Bij mijn bazin heb ik gevraagd of ik haar kinderen mocht fotograferen. Zij heeft een kinderkledingwinkel en ik fotografeer haar kinderen regelmatig voor de advertenties voor de winkel. Ze vond het meteen prima. 
Ik heb aan haar gevraagd of zij misschien een meisje wist dat ik kon gebruiken als laatste model. Zij verwees mij direct door naar een vriendin van haar. En ook dat meisje mocht ik fotograferen!
Toen moest ik alleen nog een benen model voor mijn laatste serie. Mijn achterbuurmeisje is ook echt een hele goede vriendin. Ze is lang en slank. Ik wist direct dat zij perfect zou zijn! Natuurlijk wilde ze me ook helpen!
Toen waren mijn modellen geregeld.

Heb toen met iedereen gebeld wie wanneer langs kon komen.
Ik had lampen en een kamera opgehaald op school.
Ook was ik voordat ik begon met een vriendinnetje naar de stad geweest. We zijn naar de zara geweest voor de kleding, hebben advies gevraagd bij gant. We hebben alle spullen gekocht die ik in mijn ontwerpen had bedacht. Ook voor de make-up heb ik spullen gekocht. 
Ik heb dat direct geregeld zodat ik tijdens het fotograferen geen spullen zou missen.

Ik heb mijn planning nagelopen met de fotografie en heb zo alle foto's op tijd en naar zin af gekregen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten