woensdag

K1 Ontwikkeld plan voor aanpak voor media-uiting.

Voor de eindexpositie zijn Chantal en ik samen begonnen als bedrijf om van daaruit samen een expositie op te zetten.
Hiervoor hadden we al een heel plan bedacht met wat we wilde, hoe en waar. We hebben planningen gemaakt met hoe we welke foto aan zouden gaan pakken en wat we daarvoor nodig hadden. 
Helaas is onze samenwerking stuk gelopen. We zijn wel verder gegaan als Dotts, maar met onze eigen fotografie.

Toen heb ik wel even een stap terug gemaakt. Van een heel idee ga je terug naar geen idee.
Gelukkig heb ik voor het project al wel nagedacht over foto's die ik graag nog een keer wild maken en ben daar dus mee verder gegaan. Na het gesprek met Jan over onze scheiding heb ik direct mijn nieuwe plannen voorgelegd en een Go gekregen van Jan.
Jan adviseerde mij om verder te gaan met het oude idee. Ik heb daar even over nagedacht en besloten het oude idee verder uit te werken met 2 andere serie's erbij.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten